Let's talk Boucherie
Familiebedrijf Boucherie ontpopte zich tot wereldleider op het vlak van geavanceerde technologieën om een ver uiteenlopend gamma aan machines voor de productie van borstels. De vertakking Boucherie Molds specialiseert zich op haar beurt in uiterst precieze gietvormen. Het aanbod hiervoor wordt steeds competitiever, dus klopte Boucherie aan bij MOQO om zich steviger in de markt te zetten. We zetten de eerste stap met een nieuwe huisstijl en frisse websites voor Boucherie en Boucherie Molds.


A story that matters
We vertrekken vanuit een pakkende brand story om van daaruit alle andere aspecten vorm te geven. Met de nieuwe baseline "A heart for technology" onderstrepen we Boucherie's passie voor technologie en creëren we een duidelijk verhaal dat alle medewerkers kunnen uitdragen. Alle neuzen in dezelfde richting? Check, on to the next challenge!

A unified, universal and user-friendly platform
We vereenvoudigden de kleuren en vlakten het font lichtjes af voor een meer hedendaagse uitstraling. Het resultaat? Een universeel logo voor wereldwijd gebruik. Vervolgens gingen we aan de slag met de verschillende huisstijldragers en actualiseerden we het briefpapier, de machinebelettering, werkkledij etc.
Gebruiksvriendelijkheid is key, dus maakten we een duidelijk overzicht van het ruime aanbod aan machines op boucherie.com, idem voor de verschillende technologieën op de ‘Boucherie molds’-website. Ook de weg naar een onderhoud of extra dienstverlening is gemakkelijk te vinden. De lancering van de nieuwe websites kondigden we officieel aan via een nieuwsbrief en social media.








The follow-up
We're in for the long run. Om de aandacht van hun klanten wereldwijd vast te houden, ondersteunen we de klant ook op constante basis met mailings, brochures, nieuwsbrieven, advertenties en het beheer van hun socialemediakanalen.



Geïnspireerd
door deze case?
Heeft jouw merk ook een boost nodig? Van een volledige (re)branding over social media tot opvallende campagnes, MOQO zorgt ervoor.