Preparing for the battle
Wouter en Tine serveren in restaurant De Vierschaar in Moregem het family signature dish "De Goedendag", een lokale vleeslekkernij waarmee het koppel al jarenlang succes boekt en nu ook grotere plannen voor heeft. Om "De Goedendag" ook buiten de grenzen van de Vlaamse Ardennen te lanceren, starten ze een nieuw conceptrestaurant Duel.
Onze opdracht? Een brand ontwikkelen dat aansluit bij het stoere imago van "De Goedendag" enerzijds, de klant op weg helpen om het conceptrestaurant in de markt te zetten anderzijds.


Let's fire up this brand
Bij Duel genieten meat lovers van een waar vlees- en vuurspektakel. Dat vertalen wij in een visuele branding waar vlammen, kettingen en spijkers zich als een lopend vuurtje doorheen alle huisstijldragers verspreiden: van het uitgepuurde logo over het huisstijldrukwerk en de signalisatie tot de menukaarten in het restaurant. De menu’s zijn vervaardigd uit mat gelamineerd papier om vetvlekken te vermijden. De glossy reliëfdruk van de letters staat mooi in contrast met de leren houder.








Let the battle begin!
Een stormloop aan bezoekers vanaf de opening? Teasende social visuals, perscommunicatie, online en offline advertenties, flyers en luciferdoosjes om uit te delen, maken deel uit van het communicatieplan om Gent en omstreken warm te maken voor Duel.





Geïnspireerd
door deze case?
Heeft jouw merk ook een boost nodig? Van een volledige (re)branding over social media tot opvallende campagnes, MOQO zorgt ervoor.