't Nagelateljee en Tâche de Beauté worden Glow. Aan MOQO om het schoonheidsinstituut een visuele identiteit te geven die precies toont wat Kim met haar team je te bieden heeft: een zalig zengevoel en een shining sparkle die je na een bezoekje aan Glow doet stralen als nooit tevoren. It's time to glow!




Purity at its finest
We ontwerpen een uitgepuurd logo met als embleem een shining sparkle. We kiezen voor een geschreefd klassiek lettertype dat een gevoel van vertrouwen en puurheid oproept.
De zachte kleuren zorgen voor een gevoel van rust: bij Glow ontsnap je even van de dagelijkse sleur.










Personal added value
Via ongedwongen portretfotografie zorgen we voor een persoonlijke toets, want bij Glow staat het menselijke centraal.
De uitgebreide corporate identity met onder andere groetenkaarten, briefpapier en naamkaartjes wordt van high-end drukwerk voorzien, helemaal passend bij de premium branding.


Creating a strong
online presence
De look and feel trekken we ook door in het ontwerp van de website. Ook hier draagt de fotografie duidelijk bij aan het persoonlijke karakter van Glow. Potentiële klanten worden vlotjes over de verschillende behandelingen geïnformeerd en dat is meteen hét bewijs dat een exclusieve look and feel nooit in de weg van ultieme gebruiksvriendelijkheid hoeft te staan.


Geïnspireerd
door deze case?
Heeft jouw merk ook een boost nodig? Van een volledige (re)branding over social media tot opvallende campagnes, MOQO zorgt ervoor.