Achter investeringsbedrijf GT Invest schuilt een sterke financiële basis en doorgedreven ervaring in overnames van bedrijven. Het team investeert niet alleen in ondernemingen maar maakt ook deel uit van het dagelijks beleid en brengt financiële en operationele expertise binnen. Het ontbreekt GT Invest aan een passende branding die het midden houdt tussen de sérieux van hun activiteiten en de nieuwe vibe die ze in hun investeringsprojecten brengen.
Wie overweegt zijn bedrijf over te laten of investeerders aan te trekken, gaat op zoek naar een partner met wie hij zijn zaak en bijhorende financiën, personeel en imago met een gerust hart kan delen. Onze opdracht is dan ook duidelijk: een premium branding creëren die vertrouwen en professionaliteit uitstraalt voor potentiële overlaters.




Invest in trust
and appearance
Vertrouwen, professionaliteit, persoonlijke aanpak en ingetogen klasse: dit zijn de vier pijlers waarop we het logo van GT Invest baseren. We ontwerpen een uitgepuurd embleem dat de letters op speelse wijze samenbrengt, een subtiele verwijzing naar de dynamiek van het team. We kiezen voor een geschreefd klassiek lettertype dat een gevoel van vertrouwen en expertise oproept. Naast het embleem komt GT Invest uitgeschreven in strakke, verfijnde letter voor een uitgebalanceerd en tijdloos geheel. Het donkergrijs staat symbool voor de zakelijke kant van het verhaal.
A nice touch: het logo staat geschilderd op de gevel van het kantoor in Brugge, helemaal volgens de voorschriften van het historische Brugse stadscentrum en volledig passend bij deze klassevolle branding.







Personal added value
Geen stille venoten of onzichtbare aandeelhouders bij GT Invest: het team komt na de overname actief meewerken aan de strategie en uitbouw van de bedrijven waarin ze investeren. Een persoonlijke klik tussen GT Invest en zijn projecten is dus van kapitaal belang. Via ongedwongen portretfotografie op de corporate website maken we al een eerste connectie tussen bedrijfsleiders en de mensen achter GT Invest.
De uitgebreide corporate identity met onder andere groetenkaarten, briefpapier en business cards wordt van high-end drukwerk voorzien, helemaal passend bij de premium branding. Op de corporate website vertellen we zowel visueel als tekstueel het verhaal van GT Invest op ingetogen wijze, zoals het de identiteit van GT Invest betaamt.





