Zeg niet zomaar schilderwerken tegen het artwork van M-Creations. Met de grootste zorg gaat Maarten Hermans nauwgezet op zoek naar dé kleur met matching structuur die het verhaal van een interieur precies vertelt zoals het moet, helemaal volgens het gevoel van de klant. Geïnspireerd door de natuur werkt M-Creations uitsluitend met natuurlijke materialen zoals Mortex, silicaat- en mineraalverf die in een unieke structuur worden aangebracht voor een exclusieve uitstraling. Bij deze high-end interieurafwerking hoort een doorgedreven klantenopvolging: aan ons om deze totaalaanpak vorm te geven in een allesomvattende merkbeleving.


Let's talk about branding
Eerste stap: een opfrissing van het bestaande logo. We ontleden het volledige logo en behouden de geschreven letter die de tailor-made aanpak van Maarten perfect weerspiegelt. De M in het logo krijgt een restyling voor de leesbaarheid. We voegen de baseline “crafted surfaces” toe, een verwijzing naar de eindeloze toepassingen. Het verfijnd huisstijlelement met de letter M zet de persoonlijke aanpak van Maarten in de verf, net zoals de “by Maarten” die we op verschillende communicatiedragers herhalen. A fresh brand is born.





Finish is key
Voor het drukwerk selecteren we papier met een grove structuur en heel lichte spikkels (voor de liefhebbers: Keaykolour Particles Snow 100% Recycled van Arjowiggins Creative Papers), een knipoog naar de mooie mortex/artisan painted surfaces. De koperfolie zet het high-end karakter kracht bij. De aardse kleurencombinatie van lichtbeige met donkerbruin refereert naar de natuurlijke producten en materialen.






Show your true colours
M-Creations vertaalt het persoonlijke en unieke gevoel van een klant naar crafted surfaces in interieurs. Geen wonder dat Maarten de klanten dan ook persoonlijk benadert en doorgedreven advies en service verleent om zijn kostbaar werk volledig tot zijn recht te laten komen. Passend bij het oog voor detail in de afwerking van zijn crafted surfaces, trekken we de branding door in elke stap van de customer journey. Van verzorgde offertemappen in A5-formaat met een persoonlijke boodschap en duidelijke uitleg over M-Creations over gepersonaliseerde stickers voor de stalenbox tot een uitgebreid onderhoudsboekje en labels voor de onderhoudsproducten: elk detail draagt bij tot de warme totaalbeleving.




Don't forget about the online experience
Mond-aan-mondreclame mag dan wel goud waard zijn in de bouwsector, bij een merk als M-Creations moet ook het online verhaal helemaal kloppen om de totaalbeleving kracht bij te zetten. Aantrekkelijke fotografie van projecten die tot de verbeelding spreken. Copy die doet verlangen naar een nieuw interieur. Vormgegeven in een verfijnd webdesign dat met vorm en beeld precies vertelt waar M-Creations voor staat en de surfer op een galante manier richting contactformulier stuurt zodat hij persoonlijk kan kennismaken met de persoonlijke klantenopvolging: www.m-creations.be, coming soon.
We verspreiden het verhaal van M-Creations ook via social media. De content kalender vullen we met adviserende posts en inspirerend fotomateriaal die hun doelgroep een eerste glimp bieden op de stijl van M-Creations.





We're in for the long run
De wederzijdse focus op een doorgedreven klantenbeleving en onze gedeelde passie voor esthetiek met oog voor detail is wat de samenwerking tussen M-Creations en MOQO typeert. Samen bouwen we dan ook voortdurend verder aan hun offline én online customer experience.
