Een privéchauffeur brengt je in het comfort van je eigen wagen naar je afspraak of bestemming, butlerservice inclusief. Klinkt luxueus? Dat is het ook. Zaakvoerder Jens Oosterlynck heeft een selecte doelgroep voor ogen. Zakenlui en the happy few, die we met evenveel stijl aanspreken als de service die je bij Private Drivers geniet.





Less is more in
high-level branding
Private Drivers krijgt een logo in een verfijnde, geschreven letter. Hiermee onderstreept het merk zijn persoonlijke karakter. Voor een exclusieve look and feel voegen we een subtiel huisstijlelement toe waarin je een gestileerde J herkent, opnieuw een verwijzing naar de individuele aanpak. Een klassiek kleurenpalet maakt de luxueuze branding compleet.
Staat jouw merk voor exclusieve klasse? Bespaar dan never ever op de kwaliteit van je drukwerk. Voor de business cards van Private Drivers selecteerden we zwart ongestreken papier, synoniem voor tijdloos cachet.









Strengthened by
refined photography
Wij adviseren onze klanten altijd om hun nieuwe branding compleet te maken met eigen fotografie. Bij een merk zoals Private Drivers waar de individuele service primeert, kunnen unieke sfeerbeelden en sprekende portretten de aandacht van de doelgroep trekken en vasthouden.



And a digital business card
De exclusieve look and feel trekken we ook door in het ontwerp van de website. Ook hier draagt de fotografie duidelijk bij aan het luxueuze karakter van Private Drivers. De brand story komt duidelijk naar boven in de copy, waarin we het persoonlijke parcours van zaakvoerder Jens Oosterlynck toelichten. Potentiële klanten worden op meerdere strategische plaatsen vlotjes naar de verschillende formules en het reservatieformulier geleid en dat is meteen hét bewijs dat een exclusieve look and feel nooit in de weg van ultieme gebruiksvriendelijkheid hoeft te staan.
