Ambitieuze ondernemers op weg helpen naar de volgende fase in hun ondernemerschap. Geen fluffy coaching. Wel actiegericht en strategisch advies. The no-nonsense way. Stijn De Rammelaere sprak klare taal over zijn missie en approach. Het was onze aanzet voor een stevige story in een solide branding. Ready to SHFT?


Start from scratch
Een duidelijke visie, nog geen naam. Zoals gewoonlijk starten we het brandingtraject met een helikopterview. Na de brand intake session kennen we de sterk afgelijnde doelgroep en weten we hoe Stijn zeker niet gepercipieerd wil worden. De core values – strategisch, toegankelijk, pragmatisch en no-nonsense – komen tot leven in een brand story en naam: SHFT.


SHFT van start-up tot exit
Shiften naar de volgende fase. Doordacht en zonder omwegen. SHFT omhelst alles waar Stijn als ondernemer en adviseur voor staat. De I verdwijnt want binnen SHFT gaan we van een ik- naar een wij-verhaal, en laten we alle ballast achterwege om de volgende fase te bereiken. Ook het logo insinueert deze dynamiek.

There’s only black and white
In een actiegericht advies past geen grijs. “Je gaat ervoor, of niet. Advies moet duidelijk zijn, zwart op wit.” De woorden van Stijn werkten als een inspiratiebron voor de cleane, zwart-witte huisstijl met een stevige uitstraling die in de verdere uitrol versterkt wordt. Van de presentatiemappen en visitekaarten tot de rechttoe rechtaan website met stevige CTA-buttons. Want actiegericht, daar draait het om.













Geïnspireerd
door deze case?
Heeft jouw merk ook een boost nodig? Van een volledige (re)branding over social media tot opvallende campagnes, MOQO zorgt ervoor.