MOQO-Sint-Andriesziekenhuis-Tielt-campagnebeeld-15

    Word jij
    #topzorger?

    Sint-Andriesziekenhuis

Sint-Andriesziekenhuis Tielt maakte de voorbije jaren een ware transformatie door en kampt zoals de volledige sector met een tekort aan werkkrachten. Het heeft niet enkel nood aan medisch personeel, maar ook aan IT’ers, administratieve krachten en schoonmakers. We worden uitgenodigd om mee te pitchen en overtuigen met onze doorgedreven aanpak om de authentieke identiteit van het ziekenhuis als werkgever bloot te leggen en vorm te geven.

Jaarverslag 2017 diverse 38

What's your EVP?

We starten het employer branding-traject met twee workshops. In de eerste workshop gaan we met een 10-tal medewerkers op zoek naar een antwoord op de vraag: “Wat maakt Sint-Andriesziekenhuis uniek als werkgever?” In de tweede workshop komen we meer te weten over de mens achter de werknemer en creëren we candidate persona’s voor de vier meest prangende profielen. De resultaten uit de workshops leggen we naast deze van de eerder afgenomen tevredenheidsenquête. Met al deze informatie ontleden we de EVP (Employer Value Proposition van het ziekenhuis) en definiëren we het employer brand van het ziekenhuis, een krachtige basis voor de campagne en jobsite.

MOQO-Sint-Andries-Tielt-Campagne-02

Tijdens de workshops valt de enorme betrokkenheid meteen op. Hier zijn de medewerkers oprecht begaan met het ziekenhuis, collega’s, patiënten en hun omgeving. Teamspirit, fierheid en doorzettingsvermogen zijn in dit ziekenhuis geen loze begrippen en doen ons denken aan de mentaliteit van een topsporter. Een brainstorm later zitten we helemaal op het spoor van de topzorger en na een sportieve fotoshoot met enkele enthousiaste ziekenhuismedewerkers komt de campagne #topzorgers tot leven.

Jaarverslag 2017 diverse 36
Sint andries 05
Sint andries 06

Tell your (employer) brand story on a jobsite

Op jobs.sintandriestielt.be kunnen sollicitanten kennis maken met het ziekenhuis en delen medewerkers hun ervaringen met potentiële collega’s. Alle inhoud komt recht uit de onderbuik, waardoor het ziekenhuis op een enthousiaste maar realistische manier in beeld wordt gebracht. Dankzij een API met CVWarehouse kunnen sollicitanten gemakkelijk online solliciteren.

Sint andries 07
Sint andries 08

And get into the hearts of your audience

Een opvallende campagne met bijhorende jobsite is één ding, nu is het zaak om de aandacht van de verschillende doelgroepen te trekken. Met behulp van de candidate persona’s maken we een jaarmediaplan op dat we maandelijks bijsturen volgens de resultaten. We trappen de campagne intern af met buttons op de werkkledij en lifesizers in de inkomhal om vervolgens ook extern te lanceren met de nodige persaandacht en online en offline advertenties.

Sint andries 14
Sint andries 10
Sint andries 12
Sint andries 09
Sint andries 11

Ben je geïnspireerd
door deze case?

Heeft jouw merk ook een boost nodig? Van een volledige (re)branding over social media tot opvallende campagnes, MOQO zorgt ervoor.

Let's build your brand too!