Strenghtening its strategy
Naar aanleiding van hun aangescherpte bedrijfsstrategie, was het merk Global Estate Group aan een duidelijk merkverhaal toe. MOQO boog zich over de merkstrategie en creëerde een tijdloos concept in functie van de strategische doelstellingen van de projectontwikkelaar.




A distinctive value proposition
De aangescherpte missie, visie en waarden vertalen we in een onderscheidende brand story met een heldere kernboodschap: vooruitstrevend vastgoed, met een positieve impact op de omgeving. Samengevat in een rechttoe, rechtaan baseline: develop forward.





Staying true to a strong reputation
Global Estate Group verandert niet van koers maar scherpt zijn route aan. Geen radicale rebranding, wel een evolutie van de bestaande merkidentiteit. Deze visie leidt tot een eigentijds visueel concept, met respect voor de geschiedenis en met oog op de toekomst. Het uitgepuurde logo gaat hand in hand met de opvallende huisstijl.
Voor eenheid in de corporate en projectcommunicatie, werd een designsysteem opgezet dat toelaat om de rode bol breed in te zetten. Het aanvullende lijnenspel zorgt voor een unieke herkenbaarheid.





A 360° approach
Het merk gaat verder dan de corporate online en offline communicatie. We trekken de branding ook door in de projectcommunicatie, om Global Estate Group een permanente aanwezigheid op elke bedrijfssite te bieden. ‘Ready-to-buy of build-to-suit, maar always here to stay’ krijgt zo een extra dimensie.



Brand activation on point
De interne lancering werd gevolgd door een wekenlange online en offline externe teasecampagne. MOQO is hierin een adviserende en ondersteunende partner, van strategie tot uitrol op lange termijn.


Geïnspireerd
door deze case?
Heeft jouw merk ook een boost nodig? Van een volledige (re)branding over social media tot opvallende campagnes, MOQO zorgt ervoor.